AdCamp 2014 – Mezinárodní Konference destinačního marketingu a marketingu služeb v turismu

Témata konference

Hlavní téma: Destinace v centru pozornosti

Destinační management jako fungující podnik

Role destinačních managementů v turismu a osvědčené způsoby efektivního řízení destinace.

Motivovaný provozovatel = základ úspěšného produktu turismu

Co mohou subjekty destinačních managementů nabídnout provozovatelům služeb v turismu a naopak.

Unikátní Case Study Show

Hitparáda TOP produktů turismu z tuzemska i zahraniční formou případových studií.

Destinace očima médií

Média v turismu – příležitost pro každou destinaci aneb pohled na destinace ve zcela nových kontextech.

Digitální média – psychologie uživatele a jeho chování v on-line prostředí

Způsoby využití netradičních nástrojů ve světě on-line komunikace.

Lektoři

daniel

Daniel Levine

Výkonný ředitel Avant-guide Institute

2

Simon Mawer

Spisovatel a autor bestselleru „Skleněný pokoj“

maja

Maja Dimnik

Výkonná ředitelka Garden Village Resort