Archív 2015

AdCamp 2015 – Mezinárodní konference destinačního marketingu a marketingu služeb v turismu



Témata konference

Hlavní téma: Turismus – svět emocí

Turista pod drobnohledem

Emoční typologie cestovatele – psychologické aspekty rozhodování
Kreativní destinace – místa, která nás baví

Emoce ve službách služeb

Emoce jako nástroj budoucnosti
Emoční management
Hodnocení služeb v real-time
Provozovatelé služeb a informační centra – silný tandem

Chybí turismu kreativní reklama?

Prodává kreativita?
Emoce jako esenciální atribut úspěšné propagace
Jak dobře připravit výběrové řízení marketingových aktivit?
Media mix – taktické plánování komunikačních prostředků

Digitální svět a interface

Psychologie barev – emoční spektrum
Cestovatelem v on-line prostředí – sdílení autentických zážitků
Uživatelské rozhraní – univerzální klíč k úspěšné online komunikaci

Lektoři

3

Kristers Krafts

Tvůrce zážitkových programů v jednom z top 10 nejúžasnějších hotelů světa Karosta Prison.

1

Carlo Capalbo

Zakladatel společnosti Prague International Marathon a prezident organizačního výboru Runczech – největšího seriálu běžeckých závodů v České republice.

4-kopie

Georg Steiner

Ředitel destinačního managementu Linz Tourismus, jenž stál u zrodu destinační společnosti Ostbayern a pomáhal budovat značku regionu Východní Bavorsko.

Prohlédněte si prezentace, které zazněly z úst špičkových lektorů na AdCampu 2015.